Irem, a népszerű tiktoker, aki ruhák és szépségápolási cikkek eladásával jutott a tekitélyes összeghez, elmondta, hogy sokan hónapokig hirdetnek eredménytelenül különböző platformokon, ám sokkal sikeresebbek lehetne, ha betartanának pár jól bevált trükköt.
„Ne engedj a foglalóknak!” – hangsúlyozta Irem, megjegyezve, hogy a termékfoglalásokkal időt veszíthetünk. „Tapasztalatom szerint a foglalók 90 százaléka végül nem vásárol, ezért ezt az opciót nem érdemes engedélyezni.”
Az árak kialakításánál is fontos stratégiai döntéseket hozni. Bár néhány online platform lehetőséget kínál az alkudásra, Irem szerint nem érdemes elfogadni az ajánlatokat.
Az alkudozók többsége végül nem vásárol, ezért jobb, ha az eredeti árnál minimálisan kedvezőbb ajánlatot teszünk, így nagyobb eséllyel zárul sikeresen az üzlet.
A sikeres eladás kulcsa lehet a rendszeres frissítés és a hirdetések naprakészen tartása. Irem kiemelte: „Fontos, hogy a hirdetések ne legyenek régiek, mert az érdeklődők elveszíthetik a bizalmukat. Ha valamit nem sikerül eladni, készíts új fotókat, és töltsd fel újra a terméket!”
A gyakori frissítéssel nemcsak a potenciális vásárlók érdeklődését lehet fenntartani, hanem az online platformok algoritmusa is több ember számára jeleníti meg a hirdetéseket.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.