Az elsők között kezdte, és sok mindenben szerencsés volt. Anyukája a divat világában dolgozik, így adottak voltak a kapcsolatok a márkákhoz, ráadásul Milánóban lakott, ahol a legnagyobb divatházak vannak. Az akkori barátja, Ricci, aki most is az üzlettársa, jómódú családból származik, és szerintem már az elején befektetett a blogjába. És persze az sem hátrány, hogy Chiara gyönyörű, és igazi modellalkat, így minden ruha jól áll rajta, és a képeken is tökéletesen mutat.
The Blonde Salad
Chiara 2009-ben The Blonde Salad néven indította a divatblogját. 2011-ben New Yorkban „Az év egyik legnagyobb street-style áttörése" címet, illetve a Teen Vogue „Blogger of the moment" címet is elnyerte. Blogja ekkor már elérte az egymilliós látogatottságot. 2013-ra már több „az év bloggere" címet is elnyert, Instagramon ekkor már másfél millió fölött volt a rajongótábora. Mára ez a szám egyébként 9 millióra gyarapodott. Chiara a milánói egyetemen tanult divattervezést, így nem is csoda, hogy több márkával is dolgozott együtt: többek között a Christian Dior, a Louis Vuitton, a Max Mara, a Chanel, a Tommy Hilfiger kampányaiban is részt vett. 2013 decemberében Steve Madden cipőtervezővel egy kilenc darabból álló kollekciót készített, melyet 2014 tavaszán adtak ki. A cipők után hamarosan teljes kollekciót kezdett a saját neve alatt prezentálni. 2015-ben felkerült a Forbes „30 legbefolyásosabb 30 alatti" listájára. Márciusban megkapta a spanyol Vogue címlapját, ezzel ő lett az első címlapblogger. Ezután még többször láthattuk a nemzetközi Vogue címlapjain, valamint több mint 50 más magazin címlapján is. 2015-ben besorolták a Business Of Fashion 500 legbefolyásosabb divatemberei közé.
Chiarával szinte egy napon kezdtem a blogomat 2009-ben. (nevet) Annyi blogger korántsem volt, mint most, mindössze páran voltunk minden országban.
Öt évvel ezelőtt, amikor először voltam a New York Fashion Weeken, akkor találkoztunk Chiarával: nagyon kedves és közvetlen volt, pár szót beszélgettünk is. Mára már csak messziről tudok róla fotót készíteni, mert olyan nagy sztár lett, hogy tömegek akarják szétszedni az utcán is.
Teljesen mások voltak, mert itthon akkoriban szinte még nem is volt divatélet. Utána pár évre rá kezdtek beindulni Budapesten is az események. Ez a kontraszt Budapest és Milánó között még mindig nagyon éles, hiszen kint az összes nagy divatház megtalálható. 2009-ben egyáltalán nem állt készen a hazai piac a divatblogokra, ehhez képest persze most sokkal jobb a helyzet. Az első években mindenesetre az is nehezítette a helyzetet, hogy – mivel a külföldi viszonylatokhoz képest a blogolás is lassabban terjedt el itthon – mindenki furcsán nézett rám, hogy mit akarok ezzel.
Igen, Chiara valóban a csúcson van, és jelenleg ő az első számú blogger a világon. A hazai bloggervilágot természetesen kicsit más szemszögből kell nézni. Nekem is nagy álmom vált valóra, hogy most már teljes állásban a bloggal tudok foglalkozni. De az abszolút mérföldkő az volt, hogy szeptemberben Párizsban, a fashion week keretein belül részt vehettem a Chanel-show-n, ráadásul most már egy éve együtt is működünk a márkával. A Louis Vuittonnal is már két éve folyamatos az együttműködésünk, aminek nagyon örülök. Persze ezentúl is szeretnék még fejlődni, ezért nekem az lenne a csúcs, ha nemzetközi bloggerré válhatnék. Ezért is járok ki már öt éve minden szezonban a divathetekre, és szerencsére szépen épülnek a dolgok.
Igen, most már szinte mindenki blogger, de ezzel nincs is semmi gond, hiszen az olvasók úgyis eldöntik, kit követnek, és kit nem. Most biztos, hogy nehezebb kitűnni, mint nyolc évvel ezelőtt volt, de kitartónak kell lenni, fontos a folyamatos fejlődés és az, hogy egyéniségünk legyen.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.