Ma a márkák versenye már nem csak a minőségről szól, sokkal inkább egy társadalmi csoporthoz való tartozásról. A márkák jelzik társadalmi hovatartozásunkat, életkörülményeinket, életstílusunkat. Amikor valakin megpillantunk egy jól ismert logót, rögtön tudjuk, melyik társadalmi csoportba soroljuk az illetőt. Státuszszimbólumként használjuk őket, de természetesen nem mindenki engedheti meg magának, hogy méregdrága designer darabokat viseljen. A legőrültebb trendrajongók gondoltak egyet, és testükre varratták kedvenc márkajelzéseiket, jelezve a divat iránti mértéktelen rajongásukat.
Te lennél annyira őrült, hogy egy Louis Vuitton, Gucci, Dior vagy Fendi táska helyett a cég emblémáját tetováltasd a testedre?
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.