A Magyar Telekom és az általa létrehozott Fenntarthatósági Médiaklub decemberi sütiakciójában a vállalat munkatársai és a Médiaklub tagjai saját készítésű süteményeiket kínálták eladásra. A vállalat "Adni jó! Sütiakció" programja - melyben a Life.hu is lelkesen részt vett - idén decemberben is szép eredményt hozott.
A Telekom munkatársaihoz és vezetőihez a Fenntarthatósági Médiaklub (FMK) tagjai is csatlakoztak, nemcsak a program népszerűsítésében, hanem a sütemények elkészítésében és értékesítésében is jelentős szerepet vállalva. A házisüteményekért felajánlott, becsületkasszába folyó forintok nyolcszázezerre duzzadtak egyetlen délelőtt alatt. (Az immár hagyománynak számító sütiakció, mint jótékonysági programmodell az elmúlt év novemberében CSR Hungary Díjat nyert.) Ezen kívül több ünnepi képeslapból válogathatott decemberben a Magyar Telekom honlapján bárki, aki az év végi gesztus ezen módjával kívánt élni vagy egyszerűen csak az automatikus jótékonykodás lehetőségével szimpatizált - minden elküldött képeslap után 100 forintot adományozott ezzel a rászoruló gyerekeknek.
A Telekom ötmilliós kiegészítésével végül összesen 6.037.695 Ft értékű adományt adott át Kovács Ildikó, a vállalat kommunikációs igazgatója az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványa számára. Gosztonyi Gábor, az SOS Gyermekfalu Magyarországi Alapítványának ügyvezető igazgatója a Life.hu riporterének elmondta, mire költik az adományt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.