1. Sminkpalettával készíti a vázlatait
Karl a Shu Uemura palettájával dolgozik, ha éppen tervez, és ez már húsz éve így megy. A palettában található piros árnyalatot pedig egyedileg készítették a mester számára.
2. Háromhetente új üzletet nyit
2016 végére ha minden jól megy, Karlnak 100 üzlete lesz szerte a világon, sőt, a Közel-Keleten is. Ez pedig úgy jön ki, hogy jó ideje már Karl háromhetente nyit egy üzletet.
3. Bízik a beosztottjaiban
Karl számos olyan emberrel dolgozik együtt, akik már évtizedekkel ezelőtt is a csapatát erősítették. Egyik igazgatója, Anita Briey például még gyakornokként kezdett a divatguru mellett a '60-as években, és most, 50 évvel később már vezető beosztásban van.
4. Imádják a stílusát a vásárlók
A divattervező 2013-ban nyitotta meg az első, nevével fémjelzett üzletet Párizsban. Itt mindent árul a kulcstartóktól kezdve a csodás kisfeketéken át a táskákig, ám a legjobban mégis azokat a holmikat viszik, amiket maga Karl is imád viselni. Ilyenek a bőrdzsekik, a fehér gombos darabok és a fekete, szűk nadrágok.
5. Könyvesboltban készülnek a kampányai
Párizs egyik csendes, macskaköves utcáján található Karl könyvesboltja, a 7L , ahol van egy műterem is. Itt készül a mester minden egyes kampánya.
6. Halad a korral
Lagerfeld nemcsak a divatot diktálja, de otthon van az olyan újdonságokban is, mint az applikációk. Nemrég jelent meg az EmotiKarl nevű alkalmazás, ahova saját érzelmeiből ihletet merítve ő tervezte meg az arcokat. Az alkalmazást bárki letöltheti, és használhatja Facebookon, iPhone-on és androidos telefonokon.
7. Szereti a szelfiket
Olyanannyira, hogy míg más üzletek nem repesnek a gondolattól, hogy a próbafülkéből szelfiket készítsünk, addig Karl maga beszereltetett egy olyan kamerát, amivel akárki készíthet magáról szelfit az öltözőben, és azt azonnal meg is oszthatja az interneten. Menő!
8. Karl, a partikirály
Ha valaki, ő tudja, hogyan kell szórakozni. És ha valaki, ő aztán imád táncolni! Ha Karl rendez bulit, ott szinte kötelező a tánc, ehhez pedig sosem hiányozhat a diszkógömb és egy jó DJ. Amik még szintén kötelező elemei a partizásnak, az a zöldturmix, pezsgő, tengeri herkentyűk és millióféle sütemény.
9. Nem a Chanelnél kezdett
Hanem a Balmainnél. 1955-ben ugyanis megnyert egy tervezői versenyt, így a Balmain lecsapott rá asszisztensnek. Három évig dolgozott nekik. Karl egyébként nagy rajongója Coco Chanelnek, olyannyira, hogy még egy 25 perces filmet is készített róla.
10. Nem tudni, mikor született
Bár hivatalosan 1933. szeptember 10-én, de Karl már nem egyszer megjegyezte, ő maga sem tudja, mikor látta meg a napvilágot. Mondott már 1933-at, 35-öt és 1938-at születési évének.
Karl, a nagy kritikus
A divatcézár mögött is van néhány botrány - ezekről itt meg is emlékeztünk korábban. Nem egy sztárt bántott már meg kendőzetlen őszinteségével: egyszer a csodás hangú énekesnő, Adele alkatát illette kritikával, majd jött Pippa Middleton, akinek vonásait kritizálta. Kész szerencse, hogy Mr. Lagerfeld maga a tökély :-)
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.