Ilyen még sosem fordult elő a világhírű Tiffany & Co. márka történetében. Az ékszermárka, amelyre annak idején Audrey Hepburn is esküdött az Álom luxuskivitelben című filmjében, legújabb kampányának arcául egy meleg párt választott.
Fogadod, hogy soha nem hagyod abba, hogy befejezd a mondataimat és a hamis éneklést, amitől mindig félek, hogy csinálod? És hagyod, hogy a mai legyen az első mondata a mi hosszú, soha véget nem érő történetünknek?"
"A Tiffany-gyűrű az első mondata annak a történetnek, amelyet a pár együtt ír meg úgy, ahogy kialakítják a saját bensőséges és kivételes életüket. Reméljük, sikerült átadnunk a kampány üzenetét"
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.