Idén tavasztól a hazai divatszakma is bekapcsolódik a mellrák elleni küzdelembe: négy magyar divatmárka tervezői különleges ruhákat készítettek, amelyek hozzájárulnak a mellrák elleni küzdelemhez.
Tomcsányi Dóri ruhája a női dekoltázsra hívja fel a figyelmet: egy különlegesen szép ívű felsőrésszel rendelkező, látványos ruhát készített.
„A ruha inspirációja az élet, amely elemi erővel virul ki, és minden akadályt legyőz" – mondta el Tóth Bori alkotása kapcsán. A kreáció domináns színe a fekete, amely fokozatosan felfelé haladva színessé és élénkké válik.
A NUDE by NUBU márka alkotói egyszerű anyagot választottak, és üzenetüket feliratban mondják el: „Ismerd magad, törődj magaddal!".
Oláh Zsigmond, a Zigi Brand alapítója fordított metódust követett a tervezésnél: az az irány inspirálta, hogy a nő, bármi is történjen vele, a nőiességét, magabiztosságát, és szépségét soha nem veszíti el. Ennek eredménye egy drámai hatású, sötétkék-lila mintás, selyem hosszú ruha lett.
A kivételes ruhákat árverésre is bocsátják majd. A befolyt összeget a szervezők a Rákbetegek Országos Szervezetéhez juttatják el.
Ezzel is tehetsz a mellrák kialakulása ellen!
Napi fél óra gyaloglás tíz százalékkal csökkenti a mellrák kockázatát azoknál az idősebb nőknél, akik éveken át űzik ezt a testmozgást - állapította meg egy francia kutatás. Itt olvashatsz róla bővebben!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.