A Winchester University korábbi oktatója szerint katasztrofális következményekkel járhat a gyerekek fejlődésére nézve a túlzott táblagép-használat. A Nursery World című szaklapban megjelent értekezése szerint a kicsik kezébe adott kütyük „indirekt és torz” képet nyújtanak a világról.
„Az igazi, emberi kapcsolatokból álló, természetes világ megértése mindenki számára nehéz. A virtuális világ csak még jobban összezavarja a gyerekeket, akik még csak most kezdtek ismerkedni a valódival” – fogalmaz Dr. House.
A pszichológus az Amerikai Gyermekorvosok Szövetségének szakvéleményét is megemlítette, miszerint a két éven aluliaknak egyáltalán nem szabadna kijelző elé kerülniük, valamint a nagyobbak technológia-használatát is korlátozni kellene.
Idézte továbbá Dr. Lee Hadlington, a De Montfort University munkatársának véleményét is, miszerint jelenleg még nem világos, mi zajlik le a tudatunkban az ilyen eszközök alkalmazásakor.
„Ha a felnőtteknél ez a helyzet, mi lehet a gyerekeknél, akiknek az agya még korai fejlődési fázisban jár…?” – teszi fel a kérdést Dr. House, aki egyenesen „orosz rulettnek” nevezte a gyerekek táblagép-használatát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.