#coffee - 86 millió
Az Instagram legposztoltabb témája a kávé: közel 86 millió hashtagnél tart. A kávé feltehetően olyan életérzést közvetít, amit imádnak a közösségi média tagjai. Egy perc nyugalom, egy kis kizökkenés a mókuskerékből.
#chocolate - 57 millió
A csokoládé hashtag 57 milliónál tart, ami szintén elképesztő szám, bár a kávénak nyomába se érhet. A hashteg alatt egyébként leginkább csokis süteményeket találunk. Apropó, a #cake, azaz sütemény hashteg szorosan követi a csokit 55 millió megosztással.
#healthyfood - 41 millió
A #healthyfood, azaz az egészséges étel hashtag a 41 milliót közelíti. A közösségi médiának látszólag pozitív hatásai is vannak: trendivé tette az egészséges életmódot. Remélhetőleg, aki egészséges ételeket posztol, az tényleg mindennap ilyeneket eszik. A hashteg alatt egyébként tényleg nagyon tetszetős kis fogások vannak: egészséges sütik, gyümölcsös desszertek, zabkásák, zöldséges főfogások.
#icecream - 30 millió
A fagylaltot is imádják az Instagrammerek. Ez közel 30 millió megosztásnál tart, és egyébként nagyon különleges változatokat is megismerhettünk a közösségi média által, mint például a fekete fagyi, a tacos vagy burritós fagyi.
Sokkoló fagyi- és jégkrémtrendek a nagyvilágból
Míg gyerekkorunkban a vanília, a csoki és a puncs háromszögében éltünk, addig ma a levendulás, a mentás, a tökmagos fagyi is a kedvenceink között van. A következő fagyik viszont nem elsősorban ízükben, hanem megjelenésükben akartak újat mutatni. Jöjjenek a furcsaságok!
#pizza - 30 millió
Ha nem édességről és egészséges ételről van szó, akkor a pizza a befutó, a maga 30 millió posztjával. Hasonló jellegű ételek, mint például a pasta, azaz a tészta 14 millió, a hamburger csupán 3 millió hashtagnél tart.
#avocado - 8 millió
Ha egy valamit kellene kiemelni a zöldség-gyümölcs kategóriából, akkor az egyértelműen az avokádó, amit imádnak az Instagram felhasználók. Az egészséges életmód egyik jellegzetes étele, ahogy például a zab is, ami viszont csak 3 millió posztnál tart. Ami a zöldségeket illeti, a veggies hashtag 8 milliónál, a fruits, azaz a gyümölcs 9 milliónál tart.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.