A Nielsen piackutató cég adataiból kiderül, hogy idén 1 millióval kevesebben nézték a Miss America versenyt, ugyanis kivették a bikinis fordulót a versenyszámok közül.
A Bors cikke szerint tavaly 5 millió 350 ezer, idén csak 4 millió 340 ezer embert érdekelt a szépségverseny. A 18–49 éves korosztályban 36 százalék volt a visszaesés. Így egyértelműnek tűnik a döntés: a nők nem voltak olyan érdekes estélyiben és beszélgetés közben, mint bikinivel.
Meg kell jegyezni azt is, hogy a versennyel egyidőben közvetítették Chicago Bears–Green Bay Packers amerikaifutball-meccset is, amelyet 18,9 millióan néztek.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.