Lincshangulat alakult ki a budapesti Liszt Ferenc Repülőtéren, amikor 130 utas várakozott 33 órán keresztül. Az utasoknak sem ételt, sem italt nem vittek, a kimerült gyerekek a földön aludtak.
Egy prágai légitársaság Korfuba induló járata másfél napott késett, ez okozta a szerencsétlen esetet. A Mokka műsorában Kurucz Zoltán, az egyik utas elmondta, hogy megírták a panaszleveleiket, azt ígérték, 30 nap múlva válaszolnak.
A várakozó utasok több óra várakozás után kaptak kupont, amelyet beválthattak volna egy vendéglátó egységben, de ezt nem fogadták el. A légitársaság szerint ez egy vis major helyzet, azaz nem tehetnek róla.
Kiss Róbert Richárd turisztikai újságíró szerint az ilyen esetekre van szabályzat, amely alapján kártérítés jár az utasoknak. Élelmiszerellátás például 2 óra késés után járna. Az újságíró szerint főszezonban előfordulhatnak késések, főleg, ha különgéppel utazik a csoport. Sajnos ilyenkor úgy kell készülni, hogy legyen nálunk némi élelmiszer és víz. „Egyébként tíz esetből kétszer késik mindenféle repülőgép tíz percnél többet, tehát eléggé komoly késések vannak így csúcsszezonban. Fel kell készülnünk sajnos erre” – mondta a szakember. Hozzátette: hihetetlenül zsúfolt a légtér.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.