Kalandos vizslakölyök ösztönözte idén nyáron utazásra a családokat. Kajla nyomába eredtek, hogy megismerhessék Magyarország épített és természeti kincseit, legszebb látnivalóit, hogy együtt, játékosan fedezzék fel az utazás szépségeit. Gyerekek tízezreit hozta lázba ez a Magyar Turisztikai Ügynökség által létrehozott kampány, amit kifejezetten azért találtak ki, hogy az alsó tagozatos diákok minél több élményt gyűjthessenek a nyári szünetben, és megismerhessék a hazájukat.
A vizslakölyköt követve a gyerekek összesen 200 ezer pecsétet gyűjtöttek a Kajla útlevelükbe, 50 ezer ingyenesen feladható képeslapot kaptak, és 100 ezren utaztak ingyen a vonaton Kajla jeggyel. Ehhez az edukatív és a belföldi turizmust is ösztönző kampányhoz sokan csatlakoztak: a MÁV Csoport, a Magyar Posta, a Magyar Turisztikai Szövetség, a MAHART és a BAHART, az Oktatási Hivatal és a SPAR Magyarország is. Mindannyian azért járultak hozzá az akció sikeréhez, hogy a résztvevő gyerekek személyesen és virtuálisan is felfedezhessék Magyarországot.
A MÁV és a GYSEV, illetve a MAHART és a BAHART egyes járatai azzal segítették az élményszerzést, hogy az utazást Kajla Útlevéllel ingyenessé tették a tanulók számára, kísérőik pedig kedvezményes jegyet válthattak. Július 1-től augusztus végéig összesen 100.000 ingyenes Kajla jeggyel 10.000.000 utaskilométert tettek meg a családok.
A Magyar Posta 50 ezer ingyenesen feladható Kajla képeslapot osztott ki a gyerekeknek, hogy az élményeiket így is megoszthassák családtagjaikkal. A tanulók országszerte 370 helyen pecsételhettek útlevelükbe, aminek kreatív kidíszítését is értékelik. Az iskolákban szeptemberben adhatják le az osztályok a szavazataikat a három legszebb útlevélre. Természetesen nem maradnak jutalom nélkül a legkreatívabb úti okmányokkal rendelkezők, a Magyar Turisztikai Ügynökség Kajla meglepetéssel kedveskedik majd nekik.
Természetesen a játékos vizslakölyök kalandjait virtuálisan is lehetett követni egy applikációnak köszönhetően. A Hol vagy Kajla? nevű alkalmazás csaknem 80 ezer játékletöltést és megnyitást eredményezett, 3 millió játékmenettel. A SPAR matricás albumaiból közel 50 ezer került a gyerekekhez, de az AUCHAN sem maradt ki Kajla népszerűsítéséből: augusztusban 400 ezer darab alsó tagozatos Kajla füzet talált gazdára kedvező áron.
A nyáron országszerte összesen 200 helyen várta Kajla kedvezmény különböző gyermekprogramokra, rendezvényekre, és vendéglátóhelyekre a tanulókat. A Gyerekszigeten két hétvégén játszhattak a Kajla sátorban, a Hungaroring pénteki szabadedzésén pedig több mint 55 család több mint 250 tagja vehetett részt ingyenesen a Nagycsaládosok Országos Egyesületének közreműködésével.
Kajla kalandjai pedig nem értek még véget csak azért, mert elkezdődött az iskola. Decemberben, a téli szünetben is kalandra hívja a tanulókat, amiből az elsősök sem fognak kimaradni: szeptemberben a Magyar Turisztikai Ügynökség eljuttatja számukra a saját Kajla útlevelüket. Kalandra fel!
A cikket támogatta a Magyar Turisztikai Ügynökség.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.