A Google idén is összegyűjtötte a legfelkapottabb keresések adatait, leegyszerűsítve azokat a kereséseket emeli ki, melyek 2020-ban hosszabb időn keresztül kiugró forgalmat eredményeztek a 2019-es érdeklődéshez képest.
Lássuk az idei eredményeket!
Magyarországon a legnépszerűbb témák között természetesen a koronavírus áll az első helyen. 2020-ban nem valószínú, hogy létezik olyan ország, ahol ne ez vezetné a listát. Márciusban fenekestül felfordult az életünk, lassan egy éve tart a járvány, az életünk része. Így nem csoda, hogy folyamatosan informálódni szeretnénk róla. Sőt, idén külön kategóriát is szenteltek a Covid-19-nek, így ott a legkeresettebb témák a kijárási tilalom, Orbán Viktor bejelentése és maga a koronavírus-térkép volt.
De visszatérve az abszolút listához meglepően sokakat érdekelt az amerikai elnökválasztás, ahol végül Joe Biden győzedelmeskedett. A Google Classroom szintén a járványnak és karanténhelyzetnek köszönhetően lett érdekes, a Telex a kirobbanó botrány miatt, emellett pedig rengetegen kerestek rá a júniusban elhunyt legendás vízilabdázóra, Benedek Tibor nevére is.
A sorozatok közül a Mintaapák és a Drága örökösök voltak a legkeresettebbek, a könyvek között a Kisasszonyok és 365 nap címú erotikus betseller, ami nem csak ebben a kategóriában volt nagyon érdekes az emberek számára, hanem a filmeknél is. A 365 nap című dráma letarolta az internetet. Még a Miután összecsaptunk romantikus film volt iszonyatosan keresett, valamint az elképesztően megrázó Megan is Missing, ami minden bizonnyal a TikToknak köszönheti a hatalmas érdeklődést.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.