A Magyar Telekom idei karácsonyi kampányában a törődés és a személyes találkozás értéke kerül a középpontba - írja a Kreatív. A reklám főszerepében Koltai Róbertet láthatjuk: Magyarországon kívül Európa nyolc országában is vetítik majd.
A Magyar Telekom és a DDB Budapest reklámügynökség nyerte a Deutsche Telekom idei karácsonyi tenderét. Korábban még nem volt példa ilyen széleskörű kampány-együttműködésre a DT-országok között.
A kampány célja, hogy megmutassa, a járványidőszak alatt milyen sok minden megoldható digitális eszközök segítségével, de mégis mennyire fontosak a személyes találkozások, az egymással való törődés.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.