A jó tánchoz szükség van arra, hogy a táncpartnerek között meglegyen a bizalom, el tudják magukat engedni, ugyanakkor érezniük kell, hogy amiben vannak, maga a tánc, csak egy szerep, nem a valóság.
"Egy énekesnek, előadónak szerencséje van ebből a szempontból, ők már tudják, hogy ez egy kosztüm és a kosztümmel le is vetik ezt a fajta szenvedélyes szerepet, érzést. A tánc a szex előszobája" - magyarázta Kriszta, aki maga is szerepelt a műsor egyik korábbi évadában.
Hevesi Kriszta szerint annak ellenére, hogy a legtöbben érzik a határokat és tudják, hogy szerepben vannak, mindig akad olyan versenyző, akinek párja féltékeny a sok érintés miatt, ami a parketten történik.
A szakember szerint természetes, ha a próbateremben szoros érzelmi szál alakul ki a táncos és partnere között, hiszen együtt sírnak, nevetnek, izgulnak, és adott esetben ünnepelnek. "A sok érintés miatt a szexualitást viszont le kell gátolni, ami esetenként nehéz is lehet. Bele lehet esni abba a 'hibába', hogy túlságosan beleélik magukat a párok a szerepbe. Ennek a lehetősége mindig ott lebeg" - mondta a Ripostnak Hevesi Kriszta, hozzátéve, hogy Csobot Adél szenvedélyességét nagyon különlegesnek tartja:
"Olyan kislányosan, bájosan, játékosan tud mély szenvedélyt kifejezni, hogy mégsem érezzük azt, hogy a párkapcsolata veszélyben lenne".
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.