"30 felett már ciki a farmer, 40 felett nem való a hosszú haj" - Hatalmas vitát generált a világhírű tervezőnő

Forrás: Getty Images/2017 Estrop/Estrop -
egyenruha világhírű tervezőnő hosszú haj farmer divatipar
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Ki ne gondolkozott már el azon, hogy ezt vagy azt a ruhadarabot vajon az életkora és/vagy a testalkata miatt felveheti-e? Nos, ugye, hogy mindenkivel előfordult már, hogy kétségek gyötörték ez ügyben. A világhírű tervezőnő, a 84 éves Carolina Herrera elmondta, hogy véleménye szerint mit tanácsos és nem "illik" 30 vagy 40 éves kor felett viselni. Szavai szenvedélyes vitát váltottak ki a divatiparban. 

Carolina Herrera divattervező - akit 2019-ben plagizálással vádoltak - heves vitát váltott ki a divatiparban azzal a merész kijelentésével, hogy 30 éves kor után a farmer viselése, 40 után kor után pedig a hosszú haj már nem számít se divatosnak, se menőnek.

Carolina Herrera szerint egy nő öregedjen meg méltósággal Forrás: Getty Images/2017 Estrop/Estrop

„Soha ne viselj miniszoknyát. A miniszoknya fiatal lányoknak való. Bikinit maximum a 40-es évek végéig viseljen egy nő" - idézi a tervezőt a brightside.me.

Sok nőt látok az utcán, akik hátulról nagyon jól néznek ki hosszú hajukkal és kis szoknyájukban, de amikor megfordulnak – aargh, öregek" - taglalta.

Carolina szerint semmi sem öregíti jobban a nőt, mint ha fiatalnak tetteti magát. „Nem hiszek a trendekben, a trendek azt a benyomást keltik, mintha egyenruhát viselnénk,amelyekben mindenki ugyanúgy néz ki" - vélekedik. "Egy nő öregedjen meg méltósággal" - teszi hozzá.

A szakma egy része nem ért egyet Carolina kijelentéseivel, sokan úgy vélik, egyéni, hogy kinek mi áll jól, és semmi szükség univerzális aranyszabályokra a megjelenésünket illetően.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.