Segítség, rosszul lettem a levegőben! - Mennyire vagyunk segítőkészek egy repülőn?

A 10 ezer méter magasan a következő négy szót nem akarja hallani senki: „van orvos a gépen?”
Még akkor is, ha van a fedélzeten, az orvos utasok vagy válaszolnak, vagy nem - írják egy repülés közbeni egészségügyi vészhelyzetekkel foglalkozó cikkben, amelyet a The New England Journal of Medicine című folyóiratban publikáltak. Egy repülőn kialakult vészhelyzetben egy orvos, amelyik segít egy utason, orvos-beteg viszonyba kerül, ennek minden kockázatával és felelősségével – írják a szerzők. A helyzetet bonyolítja, hogy az orvos felelősségének mértéke attól függ: a repülőgép melyik országban van regisztrálva, vagy hogy éppen melyik ország légterében tartózkodik a repülőgép, vagy hogy milyen ország állampolgára a beteg.
Mik a leggyakoribb beteségek vagy a panaszok a repülőn, elég segítőkészek az orvos utasok vészhelyzetben? A Szívderítő.hu cikkéből kiderül.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.