Találkoztatok már a Curvy Kate nevű fehérneműmárka legutóbbi, #TheNewSexy kampányával? A projektben olyan amatőr modellek vettek részt, akiknek súlyfeleslegük, műlábuk van, de akadnak köztük olyanok is, akik transzneműek.
Mindennek a célja az, hogy megmutassák az embereknek, hogy a társadalom diktálta "normálistól" eltérő helyzetben is teljes életet lehet élni,
segítve ezzel az elfogadást.
A projekt akkora sikert aratott, hogy a fotókat végül a Facebookon is hirdetni kezdték. A történet fontos része, hogy ezért fizettek is, ezért is csodálkoztak annyira, amikor a képek egy nap köddé váltak, és egy sokkoló üzenet landolt a postaládájukban. A közösségi oldal ugyanis kifejtette, hogy a szexuális tartalmakra utaló posztokat nem hajlandó promózni a Facebook,
még pénz ellenében sem.
A cég marketingigazgatója, Hannah Isichei felkereste az oldalt, és elmagyarázta, hogy a kampány lényege pozitív, és pont arról próbálják meggyőzni a világot, hogy fogadják el a tökéletlen nőket is. Ám a Facebook nem reagált, ráadásul
a következő hirdetést szintén eltávolították.
„A cégből mind átpörgettük a saját Facebook oldalunkat, és azt vettük észre, hogy más márkák fehérneműs hirdetései ugyanúgy ott virítottak a virtuális falon, sértetlenül. Ez pedig csak azt jelentheti, hogy a modelljeinkkel volt problémájuk, akik nem profik és tökéletesek. A közösségi oldal viszont ezek után sem hagy minket hirdetni, így pedig elég nehéz lesz meggyőzni róla a társadalmat, hogy legyenek elfogadóbbak." – nyilatkozta a kampány vezetője az amerikai Cosmo.com-nak.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.