Nézzük meg, hogy mi az, hogy „drága". Gondold végig azokat a dolgokat, amiket az elmúlt egy hónapban vásároltál. Mindenből a legolcsóbbat vetted meg? Valószínűleg nem. Az, hogy mi mennyit ér, valószínűleg az ember saját mérlegelésén múlik. Ma tömegek zarándokolnak a gyorséttermekbe, pedig néha igencsak drágán mérnek egy-egy szendvicset. Drága? Nem, egyáltalán nem drága. Drágának tűnhet, ha összehasonlítjuk egy otthoni pirítóssal, vagy a szalámis zsömlével. Ha drága lenne, akkor nem vennék meg.
Te persze jó esetben nem pénzért méred magad, de mégis van hasonlóság a termékek és az emberi értékek között.
A jó minőségű árut meg kell fizetni a boltban, és ezen nem is csodálkozunk. Sőt, azon lennénk a legjobban meglepődve, ha a Ferrari szalonban akcióval találkoznánk...
És te emberként értékes vagy?
Ha igen, akkor sose gondolkozz azon, hogy leértékeld magad, mert különben hamar az akciós termékek között találod magad valamelyik polc alján, nagytételben összecsomagolva a többi olcsó áruval.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.