A nőké a főszerep a Tesco legújabb kampányában: egyedülálló döntés született a sajátmárkás higiéniai termékekkel kapcsolatban

Tesco Magyarország -
a menstruáció világnapja Tesco intim higiénia
A megélhetési válság sok ember életében okozott és okoz komoly problémákat. Ez fokozottan igaz a nőkre, akiknek egy jelentős része még nehezebben tudja fedezni a költségeit, beleértve az intim higiéniát érintő kiadásait. A Tesco számára kiemelt fontosságú a nők támogatása, így legújabb kampányával is őket szeretné segíteni.

Az intim termékek beszerzése komoly kiadás

Minden nő számára havi szintű, és nem választható kiadást jelent az intim higiéniai termékek megvásárlása, ám az utóbbi időszak megélhetési válsága többek között azt is magával hozta, hogy ez egyre többeknek okoz nehézséget. Átlagosan havonta mintegy kétezer forint költséget jelent mindez, tehát 500 ciklussal számolva, egy nő átlagosan 1 millió forintot költ élete során menstruációs termékekre.

Női vállalatként kiemelten fontos a nők támogatása

A Tesco, női vállalatként - munkavállalóinak 70 százaléka nő és visszatérő vásárlóik több mint felét is nők képviselik – kiemelt felelősséget érez a nők támogatása iránt. Ennek kézzel fogható bizonyítéka, hogy tavaly óta ingyenes intim higiéniai termékeket biztosítanak a kolléganőknek és a náluk gyakorlatot töltő tanulóknak a női mosdókban. Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője elmondta, hogy a kezdeményezést nagyon pozitívan fogadták a munkatársak, így született a döntés, hogy a vásárlókra is kiterjesztenék a gyakorlatot: tartósan csökkentik a sajátmárkás menstruációs termékek árát.

Május 28. - Menstruációs higiénia napja

A menstruációs higiénia napja alkalmából a Tesco nagyvállalatként egyedülálló kezdeményezést indít. Az áruházlánc számára mindig is fontos volt az egyenjogúság és a nők, illetve különböző kisebbségekbe tartozó személyek – kollégák és vásárlók egyaránt - támogatása. Ez idén sincsen másként, a legújabb kampányukban a nők kaptak főszerepet: a Tesco minden sajátmárkás női intim higiéniai terméke árából elengedi az ÁFA-t, vagyis minimum 22 százalékkal csökkenti azok fogyasztói árát június 27-től.

Milyen termékekre érvényes a kedvezmény?

Az áruházlánc által indított kampány keretein belül 2024. június 27-től a Tesco sajátmárkás egészségügyi és tisztasági betétekre, tamponokra és menstruációs bugyikra érvényes. Továbbá az áruházlánc az Ökumenikus Segélyszervezettel közösen termékadományozással segíti azokat a rászoruló nőket, akik nehezen vagy egyáltalán nem engedhetik meg maguknak az intim higiéniai termékek megvásárlását.

Termékadomány a rászorulóknak

Dr. Takács Katalin, az Ökumenikus Segélyszervezet Kastélydombói Szociális Fejlesztő Központjának vezetője elmondta, hogy a Tesco egy évre elegendő termékadománnyal segít, amelyet a családok átmeneti otthonaiban élő és a biztos kezdet gyerekházakba járó családok nőtagjai számára, összesen 180 felnőtt nőnek és 20 lánygyermeknek juttatnak el.

Az Ökumenikus Segélyszervezet az elkövetkezendő hetekben termékkategóriánként 2400 darab Tesco sajátmárkás nappali és éjszakai betétet, tisztasági betétet, tampont, illetve intim törlőkendőt oszt szét az intézményeiben.

Tesco
Egy nő átlagosan 1 millió forintot költ élete során menstruációs termékekre
Forrás: Tesco Magyarország

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.