Andrea hobbiborász lett. Saját maguknak is készítenek bort, és a lányainak már természetes, hogy a bor nem a kólával keverve jó.
„Van egy szőlőnk Ábrahámhegyen, amiben annyi szőlő terem, amiből a családnak és a barátainknak elég bort lehet készíteni. Mi magunk műveljük meg a szőlőt, amelyben én is dolgozom, például megmetszem. Magát a borkészítést profira bízzuk, a leszüretelt gyümölcsöt elszállítjuk egy bioborászhoz, Szászi Endréhez, ő készíti el a 3-400 palacknyi olaszrizlingünket. Kereskedelmi forgalomban nem kerül, csak a család és a barátok fogyasztják" – büszkélkedett Andrea, aki korábban borral foglalkozó műsort is készített, de számára mégiscsak hobbi maradt a borászkodás. Jelenleg egy energetikával foglalkozó cég kommunikációs igazgatója.
„A TV2-nél 10 évig dolgoztam, az utolsó háromban hírigazgatóként. Amikor eljöttem, akkor egy produkciós céget alapítottam, ami a borkultúrát népszerűsítő műsort, a Borkultusz című magazint gyártotta. A könyvet az elmúlt 10-15 évben összegyűjtött tapasztalataim alapján írtam, nem kellett egy könyvtárba beülnöm és kutatnom, hanem egy csomó minden megvolt fejben. Egyszerűen csak arra kellett időt szánnom, hogy leüljek és megírjam, erre pedig a téli esték tökéletesek voltak" – árulta el Andrea, akinek lányai egészen biztosan nem keverik a kólát a vörösborral.
„A már huszonéves lányaim szeretik a bort, kiskoruk óta szívták magukba a borkultúrát. A könyv egyik célcsoportja pont a fiatal lányok. Amikor a tinik elkezdenek alkoholt fogyasztani, nem mindegy, hogy milyen minőségű bort isznak. Ez a könyv jó támpont lehet, hogy mit válasszanak, mennyit igyanak, hogy például ne fájjon másnap a fejük tőle. Kivédhetetlen, hogy ők is megkóstolják a vörösboros kólát, amit fiatalkoromban én is gyakran fogyasztottam. A lányaimnak ez nem jut eszébe, ők már nem ebben nőttek fel" - nevetett az egykori híradós.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.