1. Kortyolgatni a pálinkát
A cikk írója szerint egy igazi magyar nem kortyolgatja a feles pálinkáját, és különben sem biztos abban, hogy jobb, ha többször érzi a torkában azt a bizonyos égő érzést, amelyet ez a tipikus hungarikum okozhat fogyasztása közben.
2. Rosszul ejteni a Deák Ferenc teret
Kikerülhetetlen, hogy megtanulják a külföldiek helyesen mondani az egyik leghíresebb magyar nevét, amennyiben nem akarnak bolondot csinálni magukból. A cikk írója még le is betűzi, hogyan kell jól mondani!
3. Borlapot kérni a sarki kocsmában
Hacsak nem egy előkelő borkóstoláson vesz részt, a gyanútlan turista semmiképp se kérje a borlapot és húzza ezzel a pultos idejét és idegeit. A cikkíró útmutatása szerint a ház bora mindig jó választás ilyen esetekben.
4. Összekeverni a betűket
Hiába egy jól irányzott káromkodás, máris más értelmet nyer a dolog, amennyiben rosszul választjuk ki a szóvégi mássalhangzót. Ez pedig nagyon ciki.
5. Nem tudod, mi az a fröccs
Bár egyszerűnek tűnik, ennek a tipikus magyar italnak is számos variációja létezik: például van különbség a Krúdy-fröccs és a sportfröccs között is.
6. Szlávoknak nevezni a magyarokat
A Matador újságírója szerint előbb érdemes utána olvasni, mielőtt bárki bármilyen terminust aggat ránk, magyarokra.
7. Hétvégén az Instantba menni, amikor már túl öreg vagy hozzá
28 felett nem ajánlatos megjelenni Budapest egyik legfelkapottabb szórakozóhelyén péntek vagy szombat este, mert a fiatal csirkék – bizony, így hívják őket – csak a következő kör italukat látják majd benned.
8. Rosszul ejteni azt, hogy egészségedre
Bár a magyar nyelv valóban nagyon nehéz, ennek ellenére mégis érdemes megtanulni ezt a nélkülözhetetlen szót, amelyre valószínűleg minden magyar szívesen vállalkozik majd.
9. Vitát kezdeményezni Trianonról
Amennyiben nem ismeri eléggé a tényeket, inkább ne bonyolódjon egy külföldi sem vitába egy magyarral erről a meglehetősen érzékeny témáról. Inkább tartsd a szád és igyál egy pálinkát – tanácsolja a Matador újságírója.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.