A legdögösebb mintamami ezúttal nem mutatott túl jó példát, ugyanis a Honest Company elnevezésű cég, amiben többekkel együtt tulajdonos, valószínűleg rossz minőségű terméket bocsátott piacra. Erre panaszkodott több mint 200 fogyasztó. Néhányuk még képet is posztolt arról, hogy a 30 foktoros napvédő krémmel hogyan égtek le.
Az NBC a panaszok után belekezdett egy kis kutatásba, amiből kiderült, hogy a napvédő krém összetevői közt található cink-oxidot a kezdeti 20%-ról 9,3%-ra csökkentették, ami a termék hatékonyságát nagy mértékben csökkenti.
„Biztosíthatjuk arról, hogy az Honest Company biztonságos és hatékony termékeket árul, és minden fogyasztói véleményt nagyon komolyan veszünk. Napvédőkrémünket egy független, harmadik fél tesztelte az amerikai élelmiszer-, és gyógyszeripari előírásoknak megfelelően. Az eredmények szerint termékünk hatékony és biztonságos, 80 percig pedig vízálló is, amennyiben a használati utasításnak megfelelően használják azt" - írta nyilatkozatában a cég.
Mindezek ellenére a terméket furcsa módon jelenleg nem lehet kapni az Honest Company webshopján.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.