Sokkoló videóval kampányolnak amellett, hogy a gyerekeket már egészen kiskorukban megtanítsák az úszásra, vagy legalábbis arra, hogyan menthetik meg saját életüket.
“Ne fulladjon meg még egy gyerek” - hangzik a különleges, ISR elnevezésű úszási módszert kitaláló vállalat szlogenje, ami erős üzenetet hordoz. Nagyon rövid idő, mindössze 4-6 hét alatt megtanulhatják a babák ezt a technikát, aminek segítségével saját magát mentheti meg a csecsemő. Természetesen ez nem helyettesítheti a szülői felügyeletet, de semmiképpen nem hátrány, ha elsajátítja a baba ezt a módszert.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.