A popsztár a népszerűségének köszönhetően elképesztően értékes, ezt pedig egy marketinggel foglalkozó kutatócég is alátámasztotta, ugyanis kiszámolták, hogy
mennyit is kellene kérnie az énekesnőnek egyetlen posztért.
A cég olyan adatok alapján kalkulált, miszerint az énekesnő mennyi embert, milyen gyorsan ér el, valamint, hogy ugyanezt az embertömeget más módszerrel mennyibe kerülne elérni. Az eredmény megdöbbentő: 550 000 dollárt,
azaz 154 millió forintot ér egyetlen posztja.
Ez persze nem azt jelenti, hogy például a világ legnépszerűbb képe, egy üdítőital reklámja után is ennyit zsebelt be, de a cég szerint az összeg nagyon hasonló lehet.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.