A Privátbankár azt írja, az előírások szerint ha katalógus- vagy webáruházban, házaló kereskedőnél, esetleg árubemutató keretében vásárolunk, akkor 14 napig tudunk elállni a vásárlástól, és ilyenkor a vételár is visszajár.
Akkor azonban, ha hagyományos üzletben vásárolunk, a hibátlan áru cseréjét vagy vételárának visszatérítését jog szerint nem követelhetjük. Mint írják, a kereskedő csak a hibás tartós fogyasztási cikket köteles jogszabály szerint 3 napon belül cserélni. Három napon túl a termék javíttatására van mód a garanciális feltételeknek megfelelően.
A vásárláskor kapott nyugtát mindig meg kell őrizni, erre ugyanis minden üzletben igényt tartanak a visszavételnél. Lehetőség szerint a felesleges terméket inkább ki se bontsuk, és semmiképp ne használjuk.
Többnyire az adott üzlet honlapján vagy a helyszínen tájékozódhatunk arról, milyen feltétekkel vihető vissza az áru. Ezt a tájékoztatást az adott cégnek mindenki által könnyen elérhető formában meg kell tennie.
Ha mindenképp szeretnénk kicseréltetni az adott terméket, lehetőleg minél hamarabb, már a két ünnep között tegyük meg.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.