"A környezetvédelem az egyik legkiemeltebb téma idén a Szigeten, hiszen a műanyag szívószálak, illetve a műanyag evőeszközök, tányérok, evőeszközök használatát idén mellőzzük" – mesélte a Mokka stúdiójában Kardos József, a Sziget Fesztivál programigazgatója. A fesztivál szervezői tavaly indították a Love Revolution kampányt, amelynek négy fő üzenete a környezettudatosság, az emberi jogok, valamint a háborúk és a rasszizmus elleni fellépés.
2019-ben a környezettudatosság kerül előtérbe. Az említetteken kívül eltűnnek majd a műanyag zacskók, megjelennek a lebomló anyagból készült szívószálak, tányérok és evőeszközök. A cigarettacsikkek problémájára is találtak megoldást. Ötvenezer mobil hamutartót osztanak majd szét, amelyeket a kiemelt gyűjtőpontokon lehet majd kidobni.
Kardos József azt is elárulta, hogy a koncertek közötti átállásokban a Nagyszínpadon különböző felszólalások és előadások kapnak majd helyet. Ezek a fiatalokat foglalkoztató kérdéseket dolgozzák fel. Így jelenik majd meg a Szigeten például dr. Jane Goodall ENSZ-békenagykövet és környezetvédő, valamint egy hátrányos helyzetű gyermekekből álló kórus is.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.