Kulcsár Edina és Csuti neve nap, mint nap forog a médiában, ami nem csoda, hiszen együtt közel 700 ezer követőjük van és a magyar influencer világ jelentős szereplői. Csuti sosem tagadta, hogy a feleségének köszönhet sok mindent. Ugyanis együtt szerepeltek még Edinával a TV2 Ázsia Expressz című műsorában, majd utána indította el az Instagram oldalát.
Nyilvánvaló, hogy a feleségemnek köszönhetem ezt a műsort, a műsornak pedig az országos ismertséget.
Valamint azt is kifejtette, hogy a közösségi oldalak kezelését is a feleségétől tanulta.
Csuti szerint a legfontosabb ebben az üzletben a hitelesség. Ő inkább kevés partnercéggel dolgozik, de akikkel dolgozik, azokkal teljes mértékben meg van elégedve és vállalható számára. Olyan terméket nem hajlandó reklámozni, ami nem tetszik neki ténylegesen
Véleményezte azt is, hogy szerinte sok médiaszereplő nem helyesen használja ezeket az oldalakat. Túl sok durva hangnemű videót/kiírást és kirekesztő posztot lát.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.