Technikai probléma miatt fennakadásokat tapasztalhatott a Vodafone ügyfelek egy része hétfőn délelőtt az ország keleti és déli részén a 2G és 3G szolgálatások működésében, a szolgáltató szakemberei 1 óra 15 perc alatt elhárították a problémát - közölte a távközlési vállalat az MTI érdeklődésére hétfőn.
Jelezték: néhány ügyfél továbbra is tapasztalhat 3G mobilinternet kapcsán fennakadásokat,
nekik a szolgáltató azt javasolja, hogy a készülék repülőgép üzemmódjának be-kikapcsolásával, vagy a készülék újraindításával csatlakozzanak újra a hálózatra.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.