Charlie Smith egy angol boltban dolgozik, és már halálosan unja, hogy minden vásárlótól ugyanazokat az unalmas poénokat hallja. Ezekből a boltosok számára fárasztó viccekből, idegesítő szokásokból készített egy összeállítást, amelyet kommentált is a videójában.
A leggyakoribb, amikor a kassza nem olvassa be a termék vonalkódját, erre a vásárló felkiált, hogy "akkor az ingyen lesz". Smith haja attól is égnek áll, amikor a vásárlók a telefonjaikat bámulva nem veszik észre, hogy másik kassza is nyitva van, és inkább állnak a sorban.
Charlie kedvence az az eset, amikor a vásárló azt hangoztatja a kasszánál, hogy csak egy dolog miatt ugrott be a boltba, mégis egy jól telerakott kosárral távozik az üzletből. Nem beszélve arról, amikor a vásárló a kasszánál döbben rá, mennyibe is kerülnek valójában az általa vásárolt termékek – írja a DailyStar.
Az egyes országok idegesítő vásárlói szokásai nem is különböznek annyira.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.