Az apai ágon bolgár származású Szecsanov Martin a gimnázium elvégzése után a Práter utcai fotósiskolában tanult, majd a filmgyárhoz került világosítóként. Koltai Lajos operatőr mellett dolgozott Szabó István Hanussen című, 1988-ban bemutatott filmjében. Szintén ő volt a világosító a Szamárköhögésben, a Meteóban, a Melodrámában és a Senkiföldje című moziban.
A kilencvenes években segédoperatőrként számos Magyarországon készült amerikai filmben dolgozott, köztük az Evitában, A Féreg akcióba lépben, a Rendőrakadémia 7.-ben és az X polgártársban. A 2000-es évektől reklámfilmekben is forgatott.
Első játékfilmes operatőri munkája 2006-ban bemutatott Metamorfózis volt Sinkovics Gézával közösen, Hódi Jenő rendezésében. Ezt követően Herendi Gáborral forgatta a Lorát (2007), ő volt az operatőr a Szobafogság (Daniel Young, 2008), a Senki szigete (Török Ferenc, 2014), A fény őrzője (Ermek Tursunov, kazahsztáni filmdráma, 2018), a BÚÉK (Goda Krisztina, 2018), valamint az X - A rendszerből törölve (Ujj Mészáros Károly, 2018) című filmben.
Törökországban fényképezte a Ketche és Can Ulkay által rendezett Müslüm-öt (2018) és az Özer Feyzioglu által készített, a súlyemelő világlasszis Naim Süleymanoglu életéről szóló Naim-ot (2019).
Egyik kedvenc műfaja a videoklip volt. Számos zenekarral, zenésszel dolgozott együtt, készített klipet sok más mellett Yonderboinak, a Superbuttnak, a Fekete Vonatnak, a Heaven Street Sevennek és a Leukémia zenekarnak. Saját zenekarai (IL18, Magyar Jaguár) klipjeit is maga készítette. Fotósként és festőként szintén tevékenykedett; a barátokkal üzemeltetett Fest;Tisztít Galérában képzőművészeknek biztosított kiállítási lehetőséget.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.