A repülőgép kapitánya a megadott kitérő repterek egyikére, Kairóba navigálta a járatot. A gép innen Ciprusra ment tovább: ott szállásolták el a fedélzeten ülő 220 utast, akik a kényszermegállóknak köszönhetően a tervezettnél tizennyolc órával később landoltak Budapesten.
A rendbontó utas ellen azonnal eljárást indítottak a kairói hatóságok, de megteszi a megfelelő jogi lépéseket a Wizz Air is, ugyanis az utas több tízezer eurós kárt okozott a légitársaságnak – árulta el a Borsnak a cég szóvivője, Szécsényi Dániel.
A Wizz Air megteszi a szükséges jogi lépéseket a szabályszegő utassal szemben, akit a légitársaság járatairól végleg eltiltottak.
"Wizz Air az érintett utasoktól elnézést kér a késésért és az esetleges kellemetlenségekért, de továbbra is minden esetben az utasok, illetve a személyzet biztonsága az elsődleges, így a velük szemben elkövetett agresszió minden lehetséges formájával szemben zéró toleranciát alkalmaz a légitársaság, és mind a szóbeli, mint a tettleges agresszió ellen szigorúan fellép" – tette hozzá Szécsényi.
Azt egyelőre nem tudni, miért vált agresszívvá a magyar utas.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.