Az egész nyaralást elronthatja az, ha nem érkezik meg időben a reptérre a feladott csomagunk, vagy ha meg is érkezik, csúnyán meg van sérülve. Bár ebben az esetben a felelősség a légitársaságoké, ez nem minden esetben nyújt elegendő vigaszt az utasoknak.
A Forbes komoly kutatómunkába kezdett és listát készített azokról a légitársaságokról, amelyek 2018 és 2022 között a legtöbb eltévedt vagy sérült poggyászért voltak felelősek.
1. Ryanair (954 eset)
2. British Airways (844 eset)
3. easyJet (565 eset)
4. Wizz Air (552 eset)
5. Norvég (419 eset)
6. Flybe (297 eset)
7. Turkish Airlines (195 eset)
8. Virgin Atlantic (182 eset)
9. Tap Portugália (160 eset)
10. Iberia (105 eset)
Az első helyen álló Ryanair nem fogadta kitűnő örömmel az előkelő helyezést - írja a Travelo.
Naponta több mint 3200 járat, 230 célállomáson keresztül. Csak egyetlen poggyász hiányzik közel 10 000 látogatónként"
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.