Ismerkedésre kész szinglik titkos kódja lett ez a gyümölcs: ha ezt látod a kosarába, megszólíthatod

TikTok-trend szingli ananász
Új őrület terjed a közösségi médiában. Az ananászos TikTok-trend egyelőre csak a spanyol fiatalokat húzta be, de vélhetően más országok szingli fiataljai is követik majd.

Új, ananászos TikTok-trend hódít. Egyelőre Spanyolországban terjedt el, de egész biztosan nem kell hozzá sok idő, hogy tovább gyűrűzzön. Azok a szinglik, aki este hét és nyolc között mennek a Mercadona nevű élelmiszerboltba és fejjel lefelé fodított ananászt tesznek a kosarukba, azt üzenik: egyedülálló vagyok és párt keresek. 

Ananászos TikTok-trend van terjedőben
Ananászos TikTok-trend van terjedőben 
Forrás: Shutterstock

Az ananászos TikTok-trend sok galibát okoz

Az ananász-gate-nek is nevezett jelenség pillanatok alatt vált ismerté, amivel elég nagy felfordulást is okozott, az üzletet ugyanis tömegesen lepik el az ismerkedni vágyók, feltartva ezzel a vásárlókat. Volt, hogy a tömegben a bolt biztonsági őreinek kellett rendet tenni, de előfordult az is, hogy rendőrt hívtak, az ananászokért harcoló szinglik ugyanis hatalmas felfordulást hagynak maguk után. Hogy az ananászos TikTok-trend követésével párra talált-e már valaki, nem tudni. 

De honnan jött ez az egész?

Vivy Lin színész-komikus augusztus végén tett fel a TikTokra egy videót - miután azt látta, hogy mennyi egyedülálló vagy annak tűnő ember van a boltokban - amelyben elmondja a szabályokat, miközben az üzletben kering a bevásárlókocsijával. 

@yosoyvivylin ¿Lo sabíais? 🤣🤣🤣🤣 // Muero con las cosas de mi @Carla Alarcón Román ♬ Quirky Suspenseful Indie-Comedy(1115050) - Kenji Ueda

Az üzlet nem örül a trendnek

Azt gondolhatnánk, hogy egy ilyen felkapott jelenség csak plusz forgalmat hoz az üzletnek, de ez nem igaz. A párkeresők többnyire nem vesznek semmit, egyedül az ananász van náluk, amivel akár egy órán keresztül is keringenek. Így nagy a tömeg, ami viszont elriasztja a többi vásárlót. 

@screenshothq Supermarkets in Spain have been overwhelmed due to a TikTok-inspired dating trend where singles roam Mercadona with upside-down pineapples in their trolleys between certain hours to signal their dating intentions 🍍 SCREENSHOT is a next-gen digital media company creating content that matters to youth audiences globally. We deliver breaking news, politics, celebrity updates, sports and viral online trends directly to the next generation. Our content spans street interviews, video explainers, image carousels, and vodcast clips, reaching young viewers where it matters most. Follow @SCREENSHOThq for the latest updates #mercadona #dating2024 #spain #horadeligar #datingtrend ♬ Passionate Spanish Flamenco, Spanish(1324031) - tmk93

Miért lett ennyire népszerű? 

Nem csak az idősebb, de a fiatalabb korosztálynak is elege lett az online platformokon való ismerkedésből. Úgy gondolják, megbízhatóbb és stabilabb kapcsolatokat lehet kialakítani úgy, ha személyesen találkoznak már először. Arról azonban már leszoktak, hogy csak úgy leszólítsanak valakit, így ez a jelzés megkönnyíti a helyzetüket. 

@digital.nomad.info

Forget dating apps—people in Spain are finding love at the supermarket! Show up at Mercadona from 7-8pm with an upside-down pineapple in your cart to signal you're looking. Would you try it? 💘 tt: lilmayer_music marinabarrial #Digitalnomad #SupermarketDating #Mercadona

♬ original sound - Digital Nomad Info

Nem csak az ananász jöhet szóba

Ana Gildersleeve, az Egyesült Államokban élő spanyol influencer arról beszélt, hogy az ananász csak a szingliséget jelzi a kosárban. Aki hosszú távú kapcsolatot keres, tehet mellé egy zacskó lencsét, ami örök időkig eláll, aki pedig csak futó kalandra vágyik, gyorsan romló salátát helyezzen a kosarába. 

 

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.