A Meta tulajdonában lévő Messenger az elmúlt években többször is megváltoztatta arculatát. A 2020-as dizájnfrissítés során a Messenger ikonjának hagyományos kék színét felváltotta egy színátmenetes logó, amellyel a Facebook és az Instagram egységesét akarták hangsúlyozni.
Az új ikon sokak szerint a Messenger korábbi, egyszerűbb és jól felismerhető dizájnját idézi. Az alkalmazás funkciói változatlanok maradtak, így a frissítéssel nem kell új beállításokat eszközölniük a felhasználóknak.
A Messenger egyike a legnépszerűbb üzenetküldő alkalmazásoknak, amelyet világszerte több százmillióan használnak napi szinten. A Facebook eredetileg 2008-ban indította el az akkor még Facebook Chat néven ismert szolgáltatást, amely később, 2011-ben külön alkalmazásként vált elérhetővé iOS és Android platformokon.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.