A '20-as években nagy változás állt be a női divatot és magát a szépségideált illetően, ugyanis míg a férfiak az első világháborúban a fronton harcoltak, a nők otthon dolgoztak, így muszáj volt eldobni a habos-babos ruhákat, és kényelmesebbre váltani, a fűzőt pedig végleg elfelejteni. Ez többek között Coco Chanelnek is köszönhető. Míg addig inkább a teltebb nők számítottak vonzónak, a 20-as években kezdett egyre népszerűbb lenni a sportos, kissé fiús testalkat, a kisebb mellek, laposabb fenék. Ráadásul ekkor köszöntött be a Charleston korszak, amely nem csak a rövid bubi frizurát hozta magával, hanem az egyenes szabású, nem teljesen testhez simuló ruhákat. A korszak egyik nőideálja a némafilmek sztárja, Gloria Swanson volt.
A '30-as években Marlene Dietrich hozta divatba a szemöldökformázást, ugyanis leborotválta, és újrarajzolta azt. Ezenkívül neki köszönhetően terjedt el a hófehér arc és a piros száj kombinációja. De ezekben az években lett népszerű a platinaszőke haj és a feszülős ruhák Jean Harlow-nak köszönhetően. Ismét a kissé kerekebb testalkat hódított.
A második világháború idején azonban a telt idomok már nem voltak divatosak, az arányosan karcsú, természetes szépségek vették át az uralmat, visszafogott sminkkel és frizurával. Népszerű lett ebben az időben a nadrágkosztüm. A kor szépségideálja volt például Katherine Hepburn. A háború végén pedig a pin-up stílus hódított, amely már egy buja, szexualitást sugárzó nőt jelentett.
Ha '50-es, '60-as évek akkor természetesen Marilyn Monroe, aki újra divatba hozta a teltebb, nőiesebb, homokóra formát, és megalkotta a kacér, szexi nő mintáját. Hosszú lábak, széles csípő, formás popsi, dús keblek - ez jellemezte az akkori szépségideált.
Ám ezekben az időkben jelent meg Twiggy is, aki mondhatni a szöges ellentétje Marilyn Monroe-nak, és egy teljesen új divatot teremtett a maga fiús, már-már kórosan vékony, 40 kilós testével, rövid hajával.
Hasonló vonalat erősített Audrey Hepburn is, aki a kislányos, törékeny bájos nőt testesítette meg.
Szerencsére a '70-es, '80-as években egyre inkább a karcsú, nőies de sportos, izmos nők vették át az uralmat, egy sokkal egészségesebb testképet képviselve. A Charile angyaliban feltűnt Farrah Fawcett lett az egyik példakép, aki a természetes szépség és a fitt testalkat mellett a hosszú, hullámos hajat is népszerűvé tette. Ráadásul ő hozta divatba az „okos nőt" a sorozatban alakított szereppel. A sport nagy sikere pedig Jane Fondának köszönhető, aki az abszolút, izmos, feszes testű nők képviselője lett aerobic-őrületével.
A '90-es években Claudia Schiffer, Naomi Campbell, Cindy, Kate Moss, vagy Linda Evangelista testesítette meg a szépséget. Különböző karakterek, de közös bennünk, hogy mind magas, hosszúlábú, vékony, de nagymellű nők voltak, bájos arccal.
A 2000-es években újra hódítani kezdett a meglehetősen vékony testalkat, keskeny csípővel, pici mellel, extrém magassággal. Sajnos a divatházak sokszor áteste a ló túloldalára, és extrém karcsú modelleket vonultattak fel a kifutón. De olyan popsztárok, mint például Britney Spears vagy Christina Aguilera is gyakran villantották meg szuperlapos hasukat.
2010-től ez kezdett megváltozni, és egyre népszerűbbek lettek a plus size modellek, és a természetes női vonalak visszatértek a divatba. A Kardashian-lányok például széles csípőjükkel, kerek popsijukkal, és dús keblükkel, a sportos, de formás nőt testesítik meg. A kifutókon már szintén nincs helye a csontsovány modelleknek, helyette a formás, de sportos testalkat hódít, mint például Palvin Barbi idomai.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.