A hét trendje: középpontban a rúzs
A feltűnő rúzsok reneszánszukat élik. A hírességek ajkai a legkülönbözőbb árnyalatokban pompáznak, nagy kedvencünk Taylor Swift sokkoló pink rúzsa vagy Evan Rachel Wood vérvörös árnyalata. Ami viszont Paris Hiltont illeti, mintha kicsit el lenne maradva. Valaki szólna neki, hogy már nem a kilencvenes éveket írjuk, és a Barbie-rózsaszín - főleg harminc fölött - már nem menő?
Kim Kardashian vs. Fergie
Tökéletesen fésült konty, mesteri smink, gyönyörű szempillák, igéző tekintet - Kim Kardashianról nem sok mindent irigylünk, de a profilját igen. Az egyiptomi hercegnőnek is beillő médiahíresség mellett Fergie szürke egérke. Önmagához képest viszont nagyon is jól fest, úgyhogy ez alkalommal díjazzuk a decens sminket és az elegáns frizurát.
Felicity Jones vs. Jessica Alba
A lazán hátrafésült, fejtetőn kicsit megemelt frizurát mostanában sokszor látjuk a vörös szőnyegen. A héten Jessica Alba a merevebb, Felicity Jones a lazább megoldás mellett döntött. Az utóbbi színésznőnek nem csak a frizurája meggyőző. A zöld szemet kiemelő, a tekintetét élénkebbé tevő, csillogó szemhéjpúder és a barackszínű ajkak finom játéka az egyik legszebb őszi sminket eredményezte, amit idén láttunk.
Michelle Pfeiffer vs. Elizabeth Olsen
Középen elválasztott, szőke haj, széles arccsont, nagy, világos szemek - mindkét színésznőre igaz a leírás. A különbség az a 31 év, ami köztük van, és amire rátesz az is, hogy Michelle Pfeiffer elfelejtett cseppenteni a szemébe, mielőtt szembenézett a vakukkal. A vörös nyusziszemektől idősebbnek és fáradtabbnak tűnik az amúgy ragyogó formában lévő, 53 éves színésznő.
Naomi Campbell vs. Solange Knowles
A szupermodell és az énekesnő - akit mi még mindig csak Beyoncé húgaként említenénk inkább - a héten a természetesség mellett tette le a voksát. Naomi Campbellt régen láttuk ilyen szépnek, pedig nem sok smink volt rajta és a haját sem bonyolította túl. Solange Knowlest pedig az Isten is Diana Rossnak teremtette ezzel a hajjal.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.