Katinka még az Egyesült Államok egyik legolvasottabb napilapja, a New York Times címoldalán is szerepelt. A lap Twitter-felületén az olvasható, hogy a magyar sportoló sikerei még a háromszoros első Katie Ledecky és a huszonegyszer diadalmaskodó Michael Phelps olimpiáját is "elronthatja". Ám nem ez az egyetlen dolog, ami felkeltette a kint élők érdeklődését – írja a Blikk.
Az eddigi sikerek komoly bevételt jelentettek már az úszónak, ám most saját márkája is felértékelődik. Az Iron Ladyt férjével és edzőjével, Shane Tusuppal hozták létre még 2014-ben. "Hosszú sok amerikai kisgyermek számára válhat példaképpé. Akár a milliárdos bevételt is elérheti az általa képviselt brand azzal, hogy az olimpiai győzelmeket meglovagolva betör a tengerentúli piacra" – nyilatkozta a lapnak Manhalter Dániel, a Prompt Media kommunikációs ügynökség vezetője. Szabados Gábor sportközgazdász a portál megkeresésére hozzátette, hogy ez a hatalmas érdeklődés akár milliárdokat is hozhat Katinkának.
Önerőből ennyire remekül felépített brandet magyar sportolónál még nem láttam. Az úszás kifejezetten olimpiacentrikus sportág, ezért kétségtelenül sokat jelent, hogy a riói ötkarikás játékokon remekül szerepel Hosszú.
Hosszú Katinka bármennyit is keressen sikereivel, maximálisan megérdemli, hiszen ritkán láthatunk olyan sportolókat, akik nemcsak küzdenek céljukért, de kockáztatnak is a siker érdekében.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.