A siker leginkább annak köszönhető, hogy a csatorna régi és új népszerű műsorokat vett fel palettájára - írta meg a Ripost.
December utolsó hetében robbant be a TV2 új napi sorozata, a Doktor Balaton, mely gyorsan nagy népszerűségre tett szert. A sorozatot „magyar Dallasnak" is hívják, történetének középpontjában a gyógyvíz és a világ különböző helyeiről érkező karakterek története áll.
December végén debütált az Exatlon harmadik évada is. A sport reality, melyben hétköznaponként követhetjük soron a versenyzők mindennapjait, az idősáv legnézettebb műsora. A január hétvégenként is bővelkedett izgalmakban, ugyanis a vasárnap esténként műsorra kerülő Nicsak, ki vagyok – A Rejtélyek színpada című show műsornak januárban volt a fináléja.
Nem csak az új, hanem a TV2 régi műsorai is jól teljesítettek: a Mokka és a Mokkacino is csaknem kétszer annyi nézőt ért el, mint az RTL Klub hasonló idősávban vetített műsorai.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.