Már többeknek feltűnt, hogy Meghan Markle nagy bejelentéseit, az utóbbi időben termékbemutatóit mindig azokra a napokra időzíti, amikor a brit királyi családnak fontos eseménye, ünnepsége van. Egy királyi szakértő elárulta, hogy mi állhat ennek a hátterében.
Csak, hogy néhány példát említsünk: a Diana Awards napján mutatta be Meghan az új életmód blogját, az 'America Riviera Orchard'-ot, valamint egy új dzsemet és kutyakekszet is a piacra dobott is kiadott a Trooping the Colour ünnepség napján.
Elképzelhető, hogy az volt a szándéka, hogy kihasználja a legnépszerűbb napokat. Azonban, ha az én ügyfelem lenne, azt tanácsoltam volna neki, hogy vegye figyelembe a potenciális hátrányokat is, ha ezeket, a királyi család számára fontos napokat, kihasználja
- magyarázta a szakértő, aki szerint számos stratégia létezik a figyelem felkeltésére, és a legnagyobb hatást úgy lehetne elérni, ha kreatív és hiteles lenne – ez azonban egyik sem valósult meg Meghan Markle esetében.
Harry és Meghan nemrég két új PR szakértőt vett fel a csapatukba stratégiai tanácsadás céljából, azonban a szakértő megjegyezte tanácsadóikról:
Úgy tűnik, hogy Meghan vagy rossz tanácsokat kap, vagy nem hallgat azokra. Az utóbbi valószínűbb.
A szakértő hozzátette, hogy Meghan látszólag nem aggódik az esetleges negatív következmények miatt, valószínűleg saját rajongói bázisa miatt, akik elsősorban azok az emberek, akik egyszerűen csak kíváncsiak arra, mi lesz a következő lépése.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.