Azonban a rajongók gyorsan megjegyezték, hogy Gwen Stefaninak nemcsak a haja és az öltözéke változott, hanem az arca is teltebbnek és simábbnak tűnik. Többen azt gyanították, hogy kozmetikai beavatkozásokon esett át, egyesek szerint ez „kicsúszott a kezeiből”, míg mások Sabrina Carpenterhez hasonlították az új megjelenését.
Dr. Corey Maas, San Francisco-i arcplasztikai sebész szerint a teltebb arc valószínűleg a töltőanyagoknak köszönhető, amelyek kisimítják a ráncokat, kitöltik a vonalakat, és visszaállítják az arc volumenét. Maas arra is utalt, hogy Gwen talán egy alsó arcfelvarráson esett át, mivel nem látott laza bőrt az alsó állkapcsán, ami egy 55 éves nő esetében szokatlan lenne. Az alsó arcfelvarrás vagy mini facelift során a fül körüli metszésekkel a bőrt a felvarrás céljából húzzák meg, csökkentve a megereszkedést és a ráncokat az arc alsó részén.
A töltőanyagok viszont olyan anyagok, amelyeket az arcba fecskendeznek, hogy visszaállítsák annak volumenét és fiatalos megjelenést kölcsönözzenek. Az öregedés során az arc elveszíti a teltségét – gyakran már a húszas évek végén. Dr. Maas arra is utalt, hogy az arcán lévő mély ráncok és vonalak hiánya – amelyek az emberek késő húszas éveiben jelennek meg – összefüggésben lehet a botox használatával. Gwen Stefani megjelenése az évek során sok spekulációra adott okot, több sebész is azt sugallta, hogy már az 1990-es években orrplasztikán esett át.
Dr. Gary Linkov, New York-i plasztikai sebész, aki hírességek plasztikai műtéteit elemzi YouTube-csatornáján, azt állítja, hogy Gwen több mint 428 000 dollárt költött az arcára az évek során, legalább kilenc különböző beavatkozásra – beleértve két szemöldökfelvarrást is.
„Igaz, hogy a frufru, ha le van húzva, a figyelmet az arc középső részére és a szem alatti területre irányítja, ami teltebbnek tűnik. De nem várnám el, hogy ez a terület ennyire telt legyen egy ilyen korú embernél, szóval valószínűleg töltőanyagot használt.”
Gwen Stefani maga nem kommentálta nyilvánosan a kozmetikai beavatkozásokkal kapcsolatos pletykákat. Azonban köztudott, hogy szereti a sminket, és még saját márkát is alapított, vegánbarát termékeket, például rúzsokat, highlightereket és szemhéjfestékeket árul.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.