A magyar nők, legalábbis a 18 és 45 év közötti korosztály nem túl bevállalós, ha divatról van szó – a többi között ez derült ki a Noizz.hu kutatásából. Ez a korosztály többnyire a klasszikus öltözködést kedveli, nem kifejezetten követik a divatirányzatokat, 100-ból mindössze 4 embernek fontos, hogy a legutolsó trendek szerint öltözködjön. Nem meglepő, hogy a fiatalabbak foglalkoznak inkább ezzel.
A magyar nők vásárlási döntései során a termékek árai és a bolti kínálat a meghatározó, emellett a barátok és ismerősök véleménye még komoly befolyásoló tényező. A sminkek terén sem jellemző az extremitás.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.