Ahogyan azt mindenki remélte, Katalin hercegné megjelent a Wimbledonban a hétvégén és ő adta át a trófeát a tenisztorna férfi győztesének, Carlos Alcaraznak. A versenyen igazi sztárparádé volt, de a világ most Katalinra figyelt, aki tökéletes szettben, arcán mosollyal érkezett meg szurkolt a stadionban.
A Hello! kiszúrta, hogy amíg Katalin hercegné a lelátóra az LKBennett luxusmárka kis táskáját vitte magával, addig a rendezvényre egy nagyobb táskával érkezett meg, amely nem másnak, mint Victoria Beckhamnek a kollekciójából való, ahogy a napszemüvege is. A „Quincy” Moonshine White Tote táska klasszikus darab, és egy korábbi kollekcióból származik.
A táska láttán óhatatlanul eszünkbe jut, hogy Katalin választása akár egy fricska is lehet Meghan Markle-nak, aki korábban nagyon jóban volt Beckhamékkel, kiváltképp Victoriával. Olyannyira, hogy szerette volna a ruháit és kiegészítőit viselni, de végül abban a formában, ahogyan ő elképzelte, nem valósult meg. Tudvalevő, hogy Markle mindig is ácsingózott Victoria kollekciójának darabjaira, és szeretett volna kapni belőlük és azokat - mintegy élő reklámtáblaként - viselte volna, ám a királyi családban mindennemű reklám tilos, és ezt nagyon komolyan is veszik. Erről Trevor Cooke, az Earthweb adatvédelmi szakértője beszélt: "a királyi család hivatalos oldalán leszögezték, hogy nem reklámozhatnak vagy támogathatnak semmilyen terméket, szolgáltatást vagy vállalatot. Ez a korlátozás a pártatlanság és a tisztesség fenntartását célozza".
Időközben ráadásul Harry és Meghan valamint a Beckham házaspár viszonya is megromlott, amelynek pontos okát nem tudni, csak annyit, hogy esküvőjük után pár hónappal - amelyen Beckhamék is részt vettek - Meghan egy sporteseményen kifejezetten megtiltotta Harrynek, hogy Daviddel fotózkodjon.
Katalin Wimbedonban a korábbi években is harsány, élénk színeket viselt, mostani választása a lila pedig kifejezett uralkodói szín és szorosan kapcsolódik Wimbledonhoz és annak ikonikus zöld és lila logójához.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.