A kólareklám diadala
A 32 éves brit modell kertészként szerepel a reklámban, mely nagyon hasonlít a férfiakat célzó - és egyébként sokat szidott - autómosós reklámokhoz: miután a furfangosan a fűnyíró alá gurított kólát kinyitotta, és a kifröccsenő ital átnedvesítette a pólóját, Andrew látványosan megszabadul tőle. Valamiért mégsem vonulnak transzparensekkel a férfiak az utcán a szexizmus ellen tiltakozva... Talán azért, mert a diétás kóla reklámban szereplő szépfiúk mára ikonikus alakká váltak. Az elsőt még 1994-ben láthattuk, melyben Lucky Vanous alakított egy munkásembert, de legtöbbünknek mégis a szexi ablakmosó Robert Merrill ugrik be, aki egy szál farmerben itta a kóláját. A szerepre azonban szerintünk akadhatna még néhány jelentkező. Kis castingunkon biztos, hogy többször el kéne játszani a jelenetet például Ryan Goslingnak...
Ki mindenkit látnánk még szívesen az üdítőreklámokban?
Ryan Gosling, az új George Clooney
Hollywood új George Clooney-ja nem csak amiatt különleges, mert úgy gondolkodik, mint a nők, vagy mert balettozni tanult: még egy amerikai újságírónő életét is megmentette. Az Oscar-jelölt színész épp jókor volt jó helyen, mikor az újságírónő felelőtlenül lépett az úttestre, és csak az mentette meg a felé száguldó taxitól, hogy Ryan visszarántotta a járdára.
My name is... Daniel Craig
A markáns arcú színész a Bond-filmekben többször is megmutatta izmos testét, és még egyszer sem csalódtunk benne. Pedig az első film forgatásakor Daniel épp attól tartott, hogy színészi játéka helyett az izmaira figyel majd mindenki. Elképzelhető, hogy félelme valóra vált?
Will Smith még mindig sármos
Elálló fülek és 44 év ide vagy oda, Will Smith szinte vonzza a tekinteteket, s bár az alkotásokról is csak jót mondhatunk, azért a nők nagy része miatta ül be a filmjeire - humoros, kedves, és jó családapa amellett, hogy gyönyörű a felsőteste. Emlékeztek a Legenda vagyok című film edzős, vagy az Én, a robot zuhanyozós jelenetére?
Javier Bardem - szenvedély minden mennyiségben
A markáns vonalat és a spanyol szenvedélyt képviseli a kissé szögletes arcú Javier, akiért törött orral és bagószagúan is rajonganak a nők. A 43 éves, Oscar-díjas színész zseniálisan játszik meleg férfit, főgonoszt, szívtiprót, pszichopatát, civilben gyengéd családapa - de fiatal éveiben volt már sztriptíztáncos is egy madridi diszkóban... Pár éve pedig minden porcikáját megszemlélhettük, mikor egy strandon anyaszült meztelenül kapták lencsevégre.
James Franco és a feneke
A pimasz mosolyú, 34 éves színész, aki mellesleg kiválóan fest, ráadásul James Dean megformálásáért Golden Globe-díjat kapott, igazán ismert a Pókember filmek után lett. Különleges kinézetét apai ágon portugál és svéd, anyai ágon pedig orosz zsidó származásának köszönheti, izmait pedig a kegyetlen, ám hatásos bokszedzéseknek. Szívesen mutogatja is magát: egy magazin hátsó borítóját másfél éve az ő hátsója töltötte ki.
Paul Walker és azok a kék szemek
A világító kék szemű amerikai színész karrierjét pelenkareklámokkal kezdte, majd 2001-ben a a Halálos iramban című filmsorozattal robbant be a köztudatba. Idén kereken negyvenéves lesz, de még mindig formában tartja magát paleolit diétával, brazil dzsiu-dzsicuval és kick-boxszal. Legutóbb egy parfümreklámban csodálhattuk meg a testét.
Fiatal és tökéletes: Alex Pettyfer
Szemtelenül fiatal: még 23 éves sincs, de modellkarrierjét még korábban kezdte, mikor hétéves korában összefutott Ralph Laurennel egy játékboltban. Hazánkban a Magic Mike című filmből ismerhetjük, ami nemcsak az ismertséget, de a szerelmet is meghozta neki: tavaly tavasszal jegyezte el a forgatáson megismert barátnőjét, Riley Keough-t, aki mellesleg Elvis Presley legidősebb unokája.
Az új pókember: Andrew Garfield
Andrew is egy filmforgatásnak köszönheti barátnőjét: a Pókember film feldolgozásának forgatásán jött ugyanis össze Emma Stone-nal, de emiatt a szerep miatt dolgozta ki ilyen hosszúkásra izmait is. Amiket sajnos nem szívesen mutogat: Andrew a kasszasiker ellenére sem kér Hollywoodból, és szó szerint menekül a médiafelhajtás elől.
Antireklám: elhízott jegesmedvével riogatják a kólaivó gyerekeket
Ha már a kólareklámokról van szó, akkor meg kell említenünk egy olyan videót is, ami igencsak ellentmond a pozitív életérzést sugalló kólareklámoknak. A videóban az üdítőgyár reklámszpotjaiban évek óta használt jegesmedvecsaládot láthatjuk, ahogy boldogan szürcsölik a karamellszínű italt, ám hamarosan a túlzott bevitel tüneteit tapasztalják magukon: elhíznak, hullanak a fogaik, merevedési zavar alakul ki náluk, s egyiküknek a cukorbetegség következményeként amputálni kell a lábát. A kisfilm végén a mackócsalád tagjai az óceánba öntik a bűnös frissítőt.
A videó sötét üzenete nagyon éles kontrasztot mutat az élelmiszeripar reklámüzenetéhez képest, főleg a kólagyár "boldogságkampányát" tekintve. "A gyártó reklámjai örömöt és boldogságot közvetítenek a kólát vedelő jegesmedvékről, s úgy gondoltuk, ideje megmutatni a másik oldalt is" - mondta George Hacker, az amerikai Közegészségügyi Tudományos Intézet munkatársa. A videót egészségügyi tényeket közlő feliratok tarkítják, úgymint: "Napi egy adag cukros üdítő 60 százalékkal növeli a gyerekek elhízásának kockázatát."
Nancy Copperman, a Long Island-i Zsidó Orvosi Központ vezetője azonban túlzásnak tartotta a videó sokkoló jeleneteit: "Aranyos jegesmedvék tappancsát fűrésszel levágni egy rajzfilmben.... Ez egy kicsit sok volt nekem. Az amputáció így elveszítette életszerűségét."
Ha tetszett a cikkünk, kövesd a Life.hu-t a Facebookon is! |
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.