A szervezők a járványhelyzet miatt voltak kénytelenek lemondani a fesztivált.
A gigantikus hó- és jégszobrairól híres fesztivál Japán egyik legjelentősebb téli rendezvénye, alkalmanként kétmillió hazai és külföldi turistát vonz és 65 milliárd jen (182 milliárd forint) üzletet jelent. 1950-es indulása óta még sosem fordult elő, hogy elmaradt volna.
Valódi hó- és jégszobrok felállítása helyett a múltbéli fesztiválokat és Szapporo város téli szépségeit idézik fel nagy mennyiségben a virtuális térben, emellett a szokásosnál hosszabb ideig marad fenn a karácsonyi díszkivilágítás a látványosságnak hagyományosan helyet adó szapporói sugárúton.
Már az idei, február 4-11. között megtartott szapporói hófesztivál látogatóinak száma is 700 ezer főre zuhant a tavalyi 2,02 millióról a koronavírus-járvány miatt Kínában elrendelt utazási korlátozások miatt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.