Budapest Central European Fashion Week: bemutatták a 2024-es tavaszi-nyári szezon trendjeit

Forrás: HFDA / The Sparkle Content -
fashion week kollekció BCEFW
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Felpezsdült a főváros. Hazánk egyik legjobban várt divateseménye a Budapest Central European Fashion Week (BCEFW), amely ismét lenyűgöző ruhaköltemények és inspiráló kollekciók sorát vonultatta fel a közönség számára.

Az immár 12. alkalommal nagy sikerrel megvalósított Budapest Central European Fashion Week igazi divatvárossá változtatta Budapestet. A 24 magyar és 15 regionális – ukrán, román, cseh, lengyel, szlovák és szerb - divatmárkát felvonultató esemény fő helyszíne ezúttal a Millenáris Park volt. A nagyszabású rendezvény ezúttal is bővelkedett izgalmas kreációkban, egyedi koncepciókban és divatformáló ötletekben.

Nemzetközi jelenlét, óriási siker

A 2024-es tavaszi-nyári kollekciókat bemutató BCEFW számos izgalmas darabbal lépett a kifutóra augusztus 28. és szeptember 3. között. A legismertebb magyar és régiós tervezők alkotásai mellett ezúttal is nagy hangsúlyt kaptak a feltörekvő tehetségek és az új generáció. Cél, hogy hidat képezzen a régiós országok között és kaput nyisson a tervezők számára a nemzetközi színtérre.

Forrás: HFDA / The Sparkle Content

Megtiszteltetést jelentett, hogy az SS24 szezonban is kiváló ukrán tervezők bemutatkozására biztosított alkalmat a BCEFW. Így természetesen a régió elismert divatszakmai magazinjainak képviselői sem maradhattak otthon: a lengyel Vogue, Elle és Twój Styl mellett a cseh és ukrán Vogue, valamint az olasz lapok közül a L'Officiel és a Vogue Italia újságírói is ellátogattak az eseményre.

A MDDÜ stratégiájának kiemelt célkitűzése, hogy Magyarország hosszútávon a közép-európai régió divat- és desingipari központjává váljon.

Forrás: HFDA / The Sparkle Content

Változatos programok, elképesztő darabok

A BCEFW események történetében először kialakított Fashion Hub a tervezők prezentációi mellett számos izgalmas programot kínált a nagyközönség, kiemelten a fiatal korosztály számára azzal a céllal, hogy közelebbről megismerhessék a divat világát és a kreatívipar kulisszatitkait. Olyan, nem mindennapi előadásokon keresztül, amelyek a Streetstyle fotózás témájába vagy a Tik-tok trendek univerzumába kalauzolnak, de további izgalmas témájú workshopok és kerekasztal-beszélgetések, valamint pop-up store is várta a látogatókat.

De tovább bővült a side eventek köre is, a rendezvény teljes ideje alatt, Budapest több helyszínén kapcsolódhattak a divatszakma vérkeringéséhez az érdeklődők. A kísérő rendezvények során is fontos szerepet kapott a Z-generáció megszólítása, az UNREALINDUSTRY a hétvégi napokon pop-up store-ja mellett zenés programmal várta a fiatalokat. A szakmai aktivitások sorát pedig a W Hotel Faces of Budapest programsorozatának első eseménye erősítette.

Forrás: HFDA / The Sparkle Content

Élénk színek, légies sziluettek

A divathét csúcspontját a lenyűgöző hétvégi bemutatók jelentették, amin természetesen mi is részt vettünk. A jövő évi szezonról annyit már most elárulhatunk, a színek és fazonok tekintetében igazán egyedülállónak és szuper nőiesnek ígérkezik. Kétség sem fér hozzá, hogy a márkák tavaszi-nyári kollekciójában minden nő megtalálhatja majd az ízlésének és igényének megfelelő darabot, alkalomtól vagy napszaktól függetlenül. Légy bátor, és inspirálódj kedvedre!

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.