Kiderült, mennyit hízunk átlagosan egy párkapcsolatban

szerelem súlygyarapodás párkapcsolat hízás
Közismert mondás, hogy az ember szívéhez a gyomrán keresztül vezet az út - és ez kézzelfoghatóvá válik egy boldog párkapcsolatban. De milyen mértékű a hízás, ha szerelmesek leszünk és mi ennek az oka? Egy érdekes tanulmány választ ad mindkét kérdésre.

A OnePoll piackutató intézet tanulmánya 2000, párkapcsolatban élő amerikait kérdezett meg, és figyelemre méltó következtetésekre jutott. 75%-uk azt állította, hogy hízásnak indult, mióta együtt van partnerével. A válaszadók átlagosan körülbelül 8 kilót szedtek fel kapcsolatuk első évében. Idővel további 8 kiló jött még hozzá. Összességében a válaszadók 16 kilót híztak.

párkapcsolat, evés, hízás, szerelem, pizza
Hízás a párkapcsolat alatt: a párok összességében 16 kilót szedtek fel
Forrás: Shutterstock

Hízás a párkapcsolat alatt: különbség van a nők, a férfiak és a szinglik között

A tanulmány a férfiak és a nők közötti különbségeket is feltárta. Míg a megkérdezett nők alig 45%-a állította, hogy meghízott, addig a férfiaknál ez az arány 69% volt.

A megkérdezettek 64%-a állította, hogy egy kapcsolatban egyszerűen kevesebb a nyomás amiatt, hogy tökéletesen nézzenek ki. Ha valaki szeret, megszűnik a nyomás, hogy mindig vonzónak és csúcsformában kell lennünk. Nő a partnerbe vetett bizalom, és elfogadjuk a saját testünket. Ennek eredményeképpen kevesebbszer diétázunk, sokkal jobban szeretjük a hangulatos vacsorákat, közös borozgatásokat.

Az egyedülállók gyakran egészségesebben étkeznek

A tanulmány arra is utal, hogy a szinglik általában egészségesebben táplálkoznak, mint a párkapcsolatban élők. Az egyedülállók nagyobb figyelmet fordítanak az étrendjükre, általában abból a vágyból, hogy fittek és vonzóak maradjanak, de az is közrejátszik, hogy mások a mindennapi szokásaik, mint a párkapcsolatban élőknek. Az egyedülállók kisebb adagokat főznek, és általában kerülik a kalóriadús menüket.


 

 

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.