A kísérletbe tudtuk nélkül bevont felhasználóknak egy héten át manipulálták az üzenőfalát. Az egyik csoport tagjainak az ismerőseik által közzétett megosztások közül főleg a negatív tartalmakat mutatták, míg a másik csoport tagjai az átlagosnál több pozitív megosztást láttak. A 2012-es, ám csak most publikált kísérlet célja annak kiderítése volt, hogy a több haragos és szomorú kiírást olvasó emberek vajon nagyobb eséllyel lesznek-e haragosak és szomorúak, ők maguk is több negatív dolgot tesznek-e majd közzé Facebookon.
A kísérlet megállapításai alátámasztották a szakemberek feltételezését: aki több szomorú és haragos tartalmat látott, az maga is szomorúbb és feszültebb lett.
Bár a kísérlet etikailag problémás, a Facebook felhasználási szabályzatával nem ütközik. Regisztációkor mindenki elfogadja, hogy a közösségi oldal - alkalmanként - az üzenőfal tartalmát tudatosan, az érzelmi manipuláció érdekében válogassa össze. A felhasználók persze sosem tudhatják, hogy mikor zajlik éppen egy ilyen akció.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.