Elmarad a „nagy konyhai összecsapás", azaz nem fog a két séf párbajozni. Legalábbis a képernyőn nem, csak papíron. Nem egy tévéműsor, hanem az egyik olcsóságáról ismert német áruházlánc hirdetése áll Mautner Zsófia és Széll Tamás párbaja mögött, amellyel az otthon főzés forradalmasítását és népszerűsítését tűzték ki célul.
„Hónapok óta dolgozunk, a cég nemzetközi kampányában veszünk részt, ami Lengyelországban és Csehországban már nagy sikerrel megy. Hónapok óta titokzatoskodunk. Tamást és engem is folyamatosan hívogattak a barátaink, akik szerették volna megtudni, hogy milyen tv-műsorban fogunk szerepelni. Most kiderült, miről van szó, nem hagyom el a csatornámat, maradok az RTL-nél. Természetesen tudnak a konkurenciánál folyó kampányról, de nagyon lojálisan állnak hozzá, mivel kereskedelmi megjelenésről és nem műsorról van szó" - árulta el végre Zsófi, aki szereti a konyhai kihívásokat.
„A saját műsoromban egyedül főzök, de imádok minden olyan helyzetet, ahol több szakács ugyanabból az alapanyagból készíti el az ételt. Nagyon inspiráló, hogy mindenki valami másféle ízt hoz ki végül, miután beleteszi a személyiségét" – tette hozzá a gasztroblogger.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.