A dél-amerikai országban rendezték az ENSZ Turisztikai Világszervezetének (UNWTO) 21. közgyűlését, ahol regionális díjakkal jutalmazták a legjobb turisztikai reklámokat, és kisfilmeket. A megmérettetésre összesen 51 tagállam nevezett. - közölte a győztes reklámügynökség az MTI-vel.
A film a Magyar Turizmus Zrt. megrendelésére készült, és a célja az volt, hogy egy új, és merőben más turisztikai képet mutasson be Magyarországról. Az ügynökség elmondása szerint szakítani próbáltak az elmúlt évtizedek rossz sztereotípiával és egy vonzóbb arcát szerették volna megmutatni az országnak.
A rövid imázsfilmel már Sanghajban a Turisztikai Vásáron, Cannes-ban a Corporate Media and TV Awardson és berlini Tourism Media Award - Arany Városkapu turisztikai film- és multimédiaversenyen is sikerült már szép eredményeket elérni.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.